• اسلایدر بالای صفحه

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان، ارائه خدمات دندانپزشکی، 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز

کلینیک دندانپزشکی آبان تهران با هدف ارائه‌ی با کیفیت خدمات دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در محیطی مدرن و شیک؛ با دسترسی آسان از طریق کلیه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی در سال 1395 راه اندازی شد.
در این کلینیک دپارتمان‌های مختلفی نظیر لیزر؛ زیبایی؛ کودکان و ... به صورت شبانه‌روزی برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی زیر نظر دکتر پرویز قره‌بیگلو مشغول به فعالیت هستند. همچنین برای آسایش و رفاه مراجعین محترم سعی شده با بهره‌گیری از دستگاه لیزر فوتونا که بهترین دستگاه لیزر موجود در کشور هست؛ خدمات دندانپزشکی در کمترین زمان و بدون درد و خونریزی انجام شود.
برای دریافت نوبت می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن 66864000 تماس بگیرید یا از طریق فُرم نوبت دهی اینترنتی اقدام کنید. پذیرش کلینیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
دندانپزشکی شبانه روزی واقعی
همه ما تجربه ی دندان‌دردهای شبانه را داشته ایم. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان تهران این افتخار را دارد که از سال 1395 بدون حتی یک لحظه تعطیلی به صورت شبانه روزی مشغول به خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و حتی شهرهای اطراف بوده است. بیشتر تماس های نیمه‌شب های درمانگاه مربوط به بیماران عزیزست که دچار دنداندرد شبانه شده و می‌پرسند واقعا بازید؟ دندانپزشک حضور داره؟ و این ناشی از دربهای بسته یا عدم حضور دندانپزشک در خیلی از مراکز شبانه روزی است. ما در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان واقع در غرب تهران خدا را شاکریم که توانسته ایم با بهره گیری از بهترین دندانپزشکان غرب تهران حتی در تعطیلات رسمی و حتی در ایام کرونا همچنان مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز به صورت شبانه روزی باشیم.
لیــــــزر؛ بدون درد و خونریزی
سر و صدای مته‌های دندونپزشکی آزار دهنده‌ست. فوبیای دندونپزشکی واقعا وجود داره.درد داشتن هنگام درمان اجتناب ناپذیره. بعضی خدمات با روش‌های قدیمی خیلی زمان‌بر و خسته‌کنندس. خونریزی و زخم بعد از درمان هم آدمو اذیت میکنه. اما ما واسه اینا یه کاری کردیم. اینجا بخونین...
کلینیک دوستدار کودک
کلینیک؛ تمامی پزشکان و کادر درمان آبان؛ دوستدار کودکان هستند. ما با اختصاص دادن فضایی به عنوان اتاق بازی کودکان، محیط شادی را برای کودکان فراهم آورده ایم. این اتاق با دارا بودن وسائل بازی و نقاشی و کتاب‌های کودکان و همچنین با مجهز شدن به امکانات صوتی و تصویری و پخش کارتون؛ کمک می‌کنه تا کودک دلبندتون در هنگام انتظار و یا انجام خدمات دندانپزشکی؛ اوقات خوشی رو سپری کنه. همچنین دو اتاق از فضاهای درمانی کلینیک آبان طوری طراحی و رنگ‌آمیزی شده‌اند تا برای کودک شما جذاب و سرگرم کننده باشند.
دپارتمان زیبایی
خنده جز انکارناپذیر زندگی ماست. انرژی و حس و حال خوب نهفته در هر لبخند رو همه‌ی ما تا کنون بارها و بارها درک کردیم و می‌کنیم. ما با هر لبخندمون علاوه بر اینکه حال خوب به خودمون هدیه میدیم؛ موجی از عشق و انرژی رو هم برای اطرافیانمون می‌فرستیم. اما این خنده هم نیاز به رسیدگی داره؛ گاهی باید شارژش کنیم. ما اینجاییم تا در دپارتمان زیبایی آبان با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و به‌روز دندانپزشکی؛ سعی می کنیم که حس و حال همه‌مون با دیدن خنده‌ی همدیگه بهتر باشه.

درمان ریشه یا عصب کشی که برای حذف باکتری ها یا بافت مرده از داخل دندان استفاده می شود، درد کلی را کاهش می دهد و امکان ترمیم دندان آسیب دیده یا عفونی را فراهم می کند. درمان‌های کانال ریشه به شما این امکان را می‌دهند که لبخند خود را به حالت اولیه برگردانید و برای جلوگیری از افتادن دندان‌ها یا نیاز به برداشتن به دلیل درد و ناراحتی بسیار مهم هستند. اگر عصب کشی در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان برای شما تجویز شده است، در مطلب یک راهنمای گام به گام از آنچه در طول درمان خود خواهید دید، آورده شده است.

اگر با تجمع پلاک، بیماری لثه یا پوسیدگی دندان دست و پنجه نرم می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را در مورد چگونگی حفظ سلامت دندان‌ها و دهان خود حتما مطالعه کنید.

همه ما در طول زندگی خود درد دندان را تجربه می کنیم ، چه ناشی از عفونت ، پوسیدگی یا آسیب باشد. اگر از درد یا مشکلات دیگری به دلیل دندان عقل خود رنج می برید ، این ممکن است نشانه ای باشد که باید برای برداشتن یا درمان آن اقدام کنید.

اگر دندان عقل شما باعث درد شدید می شود ، برای جلوگیری از بدتر شدن این درد و جلوگیری از وخیم‌تر شدن مشکل به درمان اورژانسی نیاز خواهید داشت.

با وجود گزینه های زیاد مسواک و خمیر دندان ، تشخیص اینکه کدام برای شما یا کودکتان مناسب است دشوار است. دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان برخی نکات مهم را برای کمک به شما در انتخاب مسواک و خمیر دندان توصیه می‌کنند

آیا واقعا شبانه روزی هستید؟ در تمامی ساعات دندانپزشک دارید؟

بله! کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان در کلیه‌ی روزهای سال و کلیه‌ی تعطیلات رسمی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی خدمت رسانی می کند. در تمام 24 ساعت شبانه‌روز نیز بهترین دندانپزشکان غرب تهران در کلینیک آبان حضور دارند و ویزیت انجام می شود.

در صورت دنداندرد شبانه چه باید کرد؟

در صورتی که دنداندرد شبانه دارید و تهران هستید با شماره 66864000 تماس بگیرید. کادر درمان آبان شما را راهنمایی خواهند کرد تا در صورت نیاز به مراجعه حضوری و ویزیت دندانپزشک اقدام کنید.

دسترسی به کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی آبان چکونه است؟

کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی آبان واقع در غرب تهران به تمام وسایل نقلیه عمومی دسترسی نزدیک دارد. برای رسیدن به کلینیک آبان میتوانید از ایستگاه مترو شادمان واقع در خط 2 و 4 مترو تهران استفاده کنید. ایستگاه BRT نزدیک کلینیک نیز ایستگاه بهبودی در خیابان آزادی است. از هر کدام از ایستگاه با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی آبان برسید.

آیا برای ارتودنسی و مرتب کردن دندان هایم دیر شده است؟

نه ، روز به روز ارتودنسی دندان‌ها برای بزرگسالان بیشتر و بیشتر رایج می شود. دندانپزشکان ما می توانند بین گزینه های موجود به شما مشاوره دهند.

آیا سفیدکردن دندان‌ها برای شما ضرر دارد؟

سفید بودن دندان‌ها قسمت مهمی از لبخند زیبا است. ما همیشه وضعیت دندان های شما را بررسی می کنیم ، زیرا که ممکن است سفید کردن برای برخی از بیماران با حساسیت بالا توصیه نشود.در ضمن بلیچینگ لزوما تمام قسمت‌های دندان شما را سفید نمی کند. به عنوان مثال بلیچینگ نمی تواند رنگ پر کننده ها ، تاج ها ، روکش ها را تغییر دهد. دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی آبان می توانند گزینه های پیش روی شما را توضیح دهند و بهترین راپیشنهاد کنند.

آیا می توانم وقت ویزیت اضطراری (اورژانسی) بگیرم؟

بله ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تمام ویزیت‌های اضطراری را برآورده کنیم. اون هم به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی.

به تازگی دندان کشیده ام، تا چه مدت نباید چیزی بخورم؟ مراقبت‌های پس از جراحی دندان چیست؟

برای اطلاع از مراقبت‌های بعد از کشیدن دندان یا جراحی دندان مطلب مفصلی را در صفحه ی اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان برای شما گرد آوری کرده ایم. برای مشاهده مطلب اینجا کلیک کنید.

من ترس از دندانپزشکی دارم، چطور می‌توانید به من کمک کنید؟

ما می فهمیم که برخی از افراد برای درمان دندانپزشکی مشکل و استرس دارند، بنابراین ما راه های زیادی برای کمک به شما در آرامش داریم. لطفا فقط به ما بگویید چه احساسی دارید و چه چیزی در دندانپزشکی شما را نگران می کند و سپس ما می توانیم با همکاری هم تا در مورد روش صحیح درمان تصمیم بگیریم.

هر چند وقت یکبار به چکاپ نیاز دارم؟

به طور کلی دندانپزشکان چک آپ های منظم 6 ماهه یا سالیانه را توصیه می کنند. با این حال ، این فواصل در موارد مختلف متفاوت است. دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان در مورد اینکه چه زمان و چند بار نیاز به دیدن شما داریم با شما صحبت خواهد کرد.

طراحی لبخند در کلینیک آبان چگونه است؟

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان، طراجی لبخند شما با توجه به طرح و رنگ دلخواه شما انجام خواهد شد. کامپوزیت‌های مورد استفاده در این کلینیک از بهترین کامپوزیت‌های سوییسی، انگلیسی و ژاپنی است و یکسال ضمانت کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان را به همراه دارد.

به من گفته اند که نیاز به پر کردن دندانم دارم ، اما مشکلی را متوجه نشده ام؟

پرکردن دندان‌ها، سوراخ های کوچک مینای دندان شما را ترمیم می کنند. اگر دندان‌ها پر نشوند ، فروپاشی عمیق تر خواهد شد. شما شروع به احساس درد خواهید کرد ، و در آخر ممکن است به درمان کانال ریشه نیاز داشته باشید که بسیار حائز اهمیت است و هزینه بیشتری دارد. بنابراین اگرچه ممکن است در حال حاضر احساس درد نکنید ، بهتر است این سوراخ ها را در اسرع وقت ترمیم و پر کنید.