• اسلایدر بالای صفحه

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان، ارائه خدمات دندانپزشکی، 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز

کلینیک دندانپزشکی آبان تهران با هدف ارائه‌ی با کیفیت خدمات دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در محیطی مدرن و شیک؛ با دسترسی آسان از طریق کلیه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی در سال 1395 راه اندازی شد.
در این کلینیک دپارتمان‌های مختلفی نظیر لیزر؛ زیبایی؛ کودکان و ... به صورت شبانه‌روزی برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی زیر نظر دکتر پرویز قره‌بیگلو مشغول به فعالیت هستند. همچنین برای آسایش و رفاه مراجعین محترم سعی شده با بهره‌گیری از دستگاه لیزر فوتونا که بهترین دستگاه لیزر موجود در کشور هست؛ خدمات دندانپزشکی در کمترین زمان و بدون درد و خونریزی انجام شود.
برای دریافت نوبت می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن 66864000 تماس بگیرید یا از طریق فُرم نوبت دهی اینترنتی اقدام کنید. پذیرش کلینیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.
دندانپزشکی شبانه روزی واقعی
همه ما تجربه ی دندان‌دردهای شبانه را داشته ایم. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان تهران این افتخار را دارد که از سال 1395 بدون حتی یک لحظه تعطیلی به صورت شبانه روزی مشغول به خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و حتی شهرهای اطراف بوده است. بیشتر تماس های نیمه‌شب های درمانگاه مربوط به بیماران عزیزست که دچار دنداندرد شبانه شده و می‌پرسند واقعا بازید؟ دندانپزشک حضور داره؟ و این ناشی از دربهای بسته یا عدم حضور دندانپزشک در خیلی از مراکز شبانه روزی است. ما در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان واقع در غرب تهران خدا را شاکریم که توانسته ایم با بهره گیری از بهترین دندانپزشکان غرب تهران حتی در تعطیلات رسمی و حتی در ایام کرونا همچنان مشغول خدمت رسانی به همشهریان عزیز به صورت شبانه روزی باشیم.
لیــــــزر؛ بدون درد و خونریزی
سر و صدای مته‌های دندونپزشکی آزار دهنده‌ست. فوبیای دندونپزشکی واقعا وجود داره.درد داشتن هنگام درمان اجتناب ناپذیره. بعضی خدمات با روش‌های قدیمی خیلی زمان‌بر و خسته‌کنندس. خونریزی و زخم بعد از درمان هم آدمو اذیت میکنه. اما ما واسه اینا یه کاری کردیم. اینجا بخونین...
کلینیک دوستدار کودک
کلینیک؛ تمامی پزشکان و کادر درمان آبان؛ دوستدار کودکان هستند. ما با اختصاص دادن فضایی به عنوان اتاق بازی کودکان، محیط شادی را برای کودکان فراهم آورده ایم. این اتاق با دارا بودن وسائل بازی و نقاشی و کتاب‌های کودکان و همچنین با مجهز شدن به امکانات صوتی و تصویری و پخش کارتون؛ کمک می‌کنه تا کودک دلبندتون در هنگام انتظار و یا انجام خدمات دندانپزشکی؛ اوقات خوشی رو سپری کنه. همچنین دو اتاق از فضاهای درمانی کلینیک آبان طوری طراحی و رنگ‌آمیزی شده‌اند تا برای کودک شما جذاب و سرگرم کننده باشند.
دپارتمان زیبایی
خنده جز انکارناپذیر زندگی ماست. انرژی و حس و حال خوب نهفته در هر لبخند رو همه‌ی ما تا کنون بارها و بارها درک کردیم و می‌کنیم. ما با هر لبخندمون علاوه بر اینکه حال خوب به خودمون هدیه میدیم؛ موجی از عشق و انرژی رو هم برای اطرافیانمون می‌فرستیم. اما این خنده هم نیاز به رسیدگی داره؛ گاهی باید شارژش کنیم. ما اینجاییم تا در دپارتمان زیبایی آبان با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و به‌روز دندانپزشکی؛ سعی می کنیم که حس و حال همه‌مون با دیدن خنده‌ی همدیگه بهتر باشه.

طبیعی است که هیچ کدام از ما مراجعه اورژانسی به همراه درد به دندانپزشک را دوست ندارد ، و متاسفانه مشخص هم نیست که چه چیزی اورژانس دندانپزشکی محسوب می شود. اورژانس دندانپزشکی به این معنی است که شما برای درد شدید دندان نیاز به اقدام درمانی فوری دارید. این موارد می تواند ناشی از عفونت ، آسیب دندان یا عوارض ناشی از جراحی دندان باشد.

اما پنج مورد اضطراری معمول وجود دارد که دندانپزشکان خیلی زیاد با آنها سروکار دارند. پس بیایید ببینیم که آنها چیست و چگونه می توانید خود را از دندانپزشکی اورژانسی دور نگه دارید.

ما بسیار خرسند هستیم که اکنون اقدامات دندانپزشکی ما در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان برای سطوح مختلف درمان‌های حضوری امکان پذیر است. در حال حاضر ما ویزیتهای اضطراری و افرادی را که نیاز اورژانسی دارند در اولویت قرار می دهیم. با این حال ، ممکن است شما درشهری به غیر از تهران باشید یا به هر دلیلی امکان مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان را نداشته باشید، یا ممکن است لازم باشد به دلیل شرایط اضطراری ویروس کرونا در کشور و تعطیل بودن اکثر مراکز دندانپزشکی، کمی بیشتر از حد معمول برای قرار ملاقات صبر کنید. بنابراین دراین مقاله ، ما نکات مفیدی را برای استفاده شما در صورت بروز اتفاقاتی نظیر شکستن دندان ، شل شدن یا ازدست دادن دندان، سوراخ شدن دندان و ... بررسی کرده ایم.

اگر قصد وگان شدن دارید ، اطمینان از اینکه همچنان ویتامین های ضروری را دریافت می کنید ، از جمله ویتامین هایی که دهان شما را سالم نگه می دارند ، مهم است. با یک برنامه ریزی موثر ، می توانید اطمینان حاصل کنید که بدن شما تمام مواد مغذی مورد نیاز را دارد.

همچنین مهم است که قند و اسید موجود در رژیم غذایی و مراحلی را که می توانید برای محافظت از لبخند خود انجام دهید در نظر داشته باشید.

زوال عقل یک سندرم پیشرونده است که باعث می شود عملکرد مغز کسی به مرور کاهش یابد. زوال عقل به اشکال مختلفی بروز می کند که شایع ترین آن بیماری آلزایمر است و باعث ایجاد علائمی از جمله از دست دادن حافظه ، گیجی و مشکلات فکری یا حل مسئله می شود.

اگر از فرد مبتلا به زوال عقل مراقبت می کنید ، اقدامات خاصی می توانید انجام دهید تا به علائم مشکلات شایع بهداشت دهان کمک کرده و با پیشرفت بیماری به حفظ سلامت دهان و دندان او کمک کند.

آیا واقعا شبانه روزی هستید؟ در تمامی ساعات دندانپزشک دارید؟

بله! کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان در کلیه‌ی روزهای سال و کلیه‌ی تعطیلات رسمی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی خدمت رسانی می کند. در تمام 24 ساعت شبانه‌روز نیز بهترین دندانپزشکان غرب تهران در کلینیک آبان حضور دارند و ویزیت انجام می شود.

در صورت دنداندرد شبانه چه باید کرد؟

در صورتی که دنداندرد شبانه دارید و تهران هستید با شماره 66864000 تماس بگیرید. کادر درمان آبان شما را راهنمایی خواهند کرد تا در صورت نیاز به مراجعه حضوری و ویزیت دندانپزشک اقدام کنید.

دسترسی به کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی آبان چکونه است؟

کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی آبان واقع در غرب تهران به تمام وسایل نقلیه عمومی دسترسی نزدیک دارد. برای رسیدن به کلینیک آبان میتوانید از ایستگاه مترو شادمان واقع در خط 2 و 4 مترو تهران استفاده کنید. ایستگاه BRT نزدیک کلینیک نیز ایستگاه بهبودی در خیابان آزادی است. از هر کدام از ایستگاه با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی آبان برسید.

آیا برای ارتودنسی و مرتب کردن دندان هایم دیر شده است؟

نه ، روز به روز ارتودنسی دندان‌ها برای بزرگسالان بیشتر و بیشتر رایج می شود. دندانپزشکان ما می توانند بین گزینه های موجود به شما مشاوره دهند.

آیا سفیدکردن دندان‌ها برای شما ضرر دارد؟

سفید بودن دندان‌ها قسمت مهمی از لبخند زیبا است. ما همیشه وضعیت دندان های شما را بررسی می کنیم ، زیرا که ممکن است سفید کردن برای برخی از بیماران با حساسیت بالا توصیه نشود.در ضمن بلیچینگ لزوما تمام قسمت‌های دندان شما را سفید نمی کند. به عنوان مثال بلیچینگ نمی تواند رنگ پر کننده ها ، تاج ها ، روکش ها را تغییر دهد. دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی آبان می توانند گزینه های پیش روی شما را توضیح دهند و بهترین راپیشنهاد کنند.

آیا می توانم وقت ویزیت اضطراری (اورژانسی) بگیرم؟

بله ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تمام ویزیت‌های اضطراری را برآورده کنیم. اون هم به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی.

به تازگی دندان کشیده ام، تا چه مدت نباید چیزی بخورم؟ مراقبت‌های پس از جراحی دندان چیست؟

برای اطلاع از مراقبت‌های بعد از کشیدن دندان یا جراحی دندان مطلب مفصلی را در صفحه ی اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان برای شما گرد آوری کرده ایم. برای مشاهده مطلب اینجا کلیک کنید.

من ترس از دندانپزشکی دارم، چطور می‌توانید به من کمک کنید؟

ما می فهمیم که برخی از افراد برای درمان دندانپزشکی مشکل و استرس دارند، بنابراین ما راه های زیادی برای کمک به شما در آرامش داریم. لطفا فقط به ما بگویید چه احساسی دارید و چه چیزی در دندانپزشکی شما را نگران می کند و سپس ما می توانیم با همکاری هم تا در مورد روش صحیح درمان تصمیم بگیریم.

هر چند وقت یکبار به چکاپ نیاز دارم؟

به طور کلی دندانپزشکان چک آپ های منظم 6 ماهه یا سالیانه را توصیه می کنند. با این حال ، این فواصل در موارد مختلف متفاوت است. دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان در مورد اینکه چه زمان و چند بار نیاز به دیدن شما داریم با شما صحبت خواهد کرد.

طراحی لبخند در کلینیک آبان چگونه است؟

در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان، طراجی لبخند شما با توجه به طرح و رنگ دلخواه شما انجام خواهد شد. کامپوزیت‌های مورد استفاده در این کلینیک از بهترین کامپوزیت‌های سوییسی، انگلیسی و ژاپنی است و یکسال ضمانت کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آبان را به همراه دارد.

به من گفته اند که نیاز به پر کردن دندانم دارم ، اما مشکلی را متوجه نشده ام؟

پرکردن دندان‌ها، سوراخ های کوچک مینای دندان شما را ترمیم می کنند. اگر دندان‌ها پر نشوند ، فروپاشی عمیق تر خواهد شد. شما شروع به احساس درد خواهید کرد ، و در آخر ممکن است به درمان کانال ریشه نیاز داشته باشید که بسیار حائز اهمیت است و هزینه بیشتری دارد. بنابراین اگرچه ممکن است در حال حاضر احساس درد نکنید ، بهتر است این سوراخ ها را در اسرع وقت ترمیم و پر کنید.